Πρώτη Δημοσίευση στο Move It
To Goldfish, που πρωτοείδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ταράζει
τα νερά του ανεξάρτητου underground ελληνικού σινεμά και είναι τόσο
χαριτωμένο όσο και αγέρωχο ταυτόχρονα. Η ανατομία της ελληνικής
κοινωνίας με όρους asian cinema υποκόσμου είναι απολαυστική, ενώ οι
sub-plots δίνουν επιπλέον βάθος σε ένα φιλμ που πολλοί θα ανέμεναν να
εξαντληθεί στη βία από επίπεδο σε επίπεδο. Ένας έρωτας που δε γεννήθηκε
ποτέ, δύο αδέρφια που τους ενώνουν και τους χωρίζουν ταυτόχρονα ο θυμός
και η αυτοθυσία, μία εκπαιδεύτρια που φροντίζει σκληρά τον κεντρικό μας
καταζητούμενο, ένας αξιοσέβαστος πωλητής ζώων του υδάτινου κόσμου, ένας
σιωπηλός εκδικητής και άλλοι σουρρεάλ ήρωες πλαισιώνονται από την υψηλού
επιπέδου φωτογραφία και την άριστη αξιοποίηση των locations.
Παρακολουθούμε τη γέννηση ενός δημιουργού με αναγνωρίσιμο ύφος, στο πρόσωπο του Θάνου Τσαβλή, που έχει αναλάβει το μεγαλύτερο δημιουργικό κομμάτι του φιλμ, σε μία ταινία τόσο fun όσο και καλαίσθητη και με ευφυείς και πρωτότυπες στιγμές. Παράλληλα, η παρουσία του Goldfish αποπνέει αισιοδοξία για την πορεία του σινεμά όπως γίνεται στην Ελλάδα, καθώς δεν είναι μικρή επιτυχία ένα ελληνικό φιλμ με DIY χαρακτήρα να βρίσκει διανομή με τρόπο που χτίστηκε από την αγάπη του κοινού.
Είχαμε τη χαρά να μιλήσουμε σε αποκλειστικότητα με τους Βασίλη Καλαμάκη, Χρήστο Καρτέρη, Δημήτρη Μακαλιά, Φένη Μπένου, Μιχάλη Οικονόμου και Λουκία Τζωρτζοπούλου, που ενσαρκώνουν τους ιδιαίτερους χαρακτήρες του φιλμ. Πολυτάλαντοι, με φρέσκια και αιχμηρή αντιμετώπιση της πραγματικότητας, μας μιλούν τόσο για τις περσόνες που υποδύονται, οι οποίες κατοικούν στη μνήμη του θεατή πολύ μέτά την έξοδό του από την αίθουσα, όσο και για τις προεκτάσεις που έχει για εκείνους η ταινία στην ελληνική πραγματικότητα.
Bασίλης Καλαμάκης
Χρήστος Καρτέρης Η αγάπη μου για τον κινηματογράφο και ότι είναι η ταινία του Θάνου. Ξέροντας πως θα στηθεί, πως θα γίνει, με είχε ενθουσιάσει η όλη ιδέα.
Δημήτρης Μακαλιάς Ο συνδετικός κρίκος ήταν ο κινηματογραφικός μου αδερφός, ο Χρήστος Καρτέρης. Μετά από αυτήν την υπέροχη εμπειρία όλοι πια οι συνεργάτες είναι τόσο καλοί φίλοι που νιώθω ότι τους ξέρω όλους χρόνια.
Φένη Μπένου Μου φάνηκε εξαιρετικά έξυπνος ο τρόπος απόδοσης μιας πιθανής εξέλιξης της κατάστασης στη χώρα μας. Διάβασα ένα έξυπνο σενάριο που παρότι παρουσιάζει δυσάρεστα γεγονότα δεν αφήνει το χιούμορ απ΄έξω – και είμαι ένθερμος υποστηρικτής του ότι το χιούμορ και το γέλιο είναι εξαιρετικά απαραίτητα, ειδικά όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία δύσκολη κατάσταση.
Μιχάλης Οικονόμου Δέχτηκα απλά ένα τηλέφωνο από τον σκηνοθέτη , τον Θάνο που με ήθελε σε αυτό το ρόλο στην ταινία του, μου φάνηκε ενδιαφέρον - δεν γνωριζόμασταν ως τότε - και απλά δέχτηκα.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Είχαμε ξαναδουλέψει με τον Θάνο στο F.L.S., οπότε, όταν μου είπε «ετοιμάζω καινούρια ταινία και έχω ρόλο για σένα» είπα ok, μέσα.
Χρήστος Καρτέρης
Χρήστος Καρτέρης Υποδύομαι το μεγαλύτερο από τα δυο αδέρφια τα οποία προσπαθούν να ξαναστήσουν την επιχείρηση που τους άφησε ο πατέρας τους. Εκείνος υιοθετεί μια συμπεριφορά τραμπούκου γιατί πιστεύει ότι έτσι θα πάρει τα λεφτά του πίσω. Αντίθετα ο μικρότερος αδερφός δεν πιστεύει σε τέτοιες τακτικές, είναι πολύ πιο ήπιος χαρακτήρας. Προσπαθεί με άγριο τρόπο να επιβληθεί στους άλλους και με τραμπουκισμούς να πουλάει προστασία σε μαγαζιά παρασέρνοντας μαζί του τον αδελφό του. Θέλει να κάνει μια παράνομη ζωή γεμάτη λεφτά όπως ο πατέρας του.
Δημήτρης Μακαλιάς Τα δύο αδέρφια βρίσκονται αντιμέτωπα με το θάνατο του πατέρα τους και τις συνέπειες που έχει αυτό το γεγονός. Ο Δημήτρης, τελείως έξω από τις νυχτερινές εμπλοκές του πατέρα του, ονειρεύεται να ασχοληθεί με τη φωτογραφία κινηματογράφου και να κάνει ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Λειτουργεί σαν να μην είναι μέλος αυτής της «χωμένης» στα δύσκολα οικογένειας. Ωστόσο, στα δύσκολα είναι δίπλα στον αδερφό του και προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να βοηθηθούν με τον τρόπο που επιλέγει εκείνος.
Φένη Μπένου Πρόκειται για έναν χαρακτήρα που συναντάμε καθημερινά. Είναι ο άνθρωπος που δεν ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των πράξεών του στους γύρω του. Είναι αρνητικό παράδειγμα ανθρώπου όμως όσο και να μη μας αρέσει έχουμε όλοι γίνει “Αριάδνη” κάποιες φορές στη ζωή μας ακόμα κι αν αυτό δεν ήταν συνειδητή επιλογή.
Μιχάλης Οικονόμου Είναι ένας πωλητής σε κατάστημα με ζώα του υδάτινου κόσμου που απλά έχει πάρει πολύ στα σοβαρά τη δουλειά του.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Είμαι η «καθοδηγήτρια», ένα πρόσωπο από το παρελθόν του ήρωα. Είναι αρκετά «εικαστικός» ο ρόλος.Είναι ένας ψυχρός χαρακτήρας, ο οποίος στο περισσότερο μέρος της ταινίας λειτουργεί ως οδηγός για τον ήρωα και τις αποφάσεις του.
Δημήτρης Μακαλιάς
Χρήστος Καρτέρης: Η πρόκληση ήταν να προσπαθήσω να κάνω τον αντιπαθητικό ήρωα που υποδύομαι σε συμπαθητικό. Να το φέρω από το Α στο Β.
Δημήτρης Μακαλιάς Αν κάτι με δυσκόλεψε ήταν η εσωτερική σύγκρουση του χαρακτήρα να θέλει να ακολουθήσει τον αδερφό του σε αυτό που τον οδηγούσε ενώ ταυτόχρονα επιθυμούσε να κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις, καταπιεσμένα θέλω, θυμός χρόνων και μια απώλεια που επιφανειακά ήταν αφανής αλλά εν τέλει πονούσε όσο τίποτα άλλο.
Μιχάλης Οικονόμου Να πετύχω μέσα σε δύο σκηνές και δέκα ατάκες που είχα, να κάνω κάτι ολοκληρωμένο χτίζοντας έναν μοναδικό χαρακτήρα και παράλληλα να μετακινηθώ ως ηθοποιός σε κάτι που δεν είχα ξανακάνει ως τώρα. Ήθελα πχ να καταφέρω να κάνω εξωτερικά έναν geek πωλητή που μιλάει για ψάρια, αλλά με έναν πολύ επικίνδυνο τρόπο.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Η συμμετρικότητα των πλάνων. Για παράδειγμα, έγιναν αρκετά takes για ένα πλάνο μέχρι να πετύχουμε την ακριβή, απόλυτα ισορροπημένη θέση που έπρεπε να έχει το χέρι μου. Στο κινησιολογικό κομμάτι απαιτούνταν απόλυτη ακρίβεια για να πετύχει τη συμμετρικότητα και μάλιστα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, αφού στο κάθε πλάνο, ο ήλιος έπρεπε να βρίσκεται σε συγκεριμένη θέση. Γενικά ο ρόλος απαιτούσε μηδενική έκφραση συναισθημάτων στο μεγαλύτερο μέρος του, αλλά έντονα συναισθήματα σε μεμονωμένες στιγμές της ταινίας, οπότε εκεί επικεντρώθηκαν και οι πρόβες μας για να μπορέσουμε να έχουμε γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Φένη Μπένου
Χρήστος Καρτέρης: Όλοι είναι αγαπημένοι μου χαρακτήρες στην ταινία γιατί συνθέτουν ένα όμορφο παζλ όπου ο καθένας είναι ξεχωριστός.
Δημήτρης Μακαλιάς Αν δεν πώ ο Δημήτρης, ο ίδιος ο χαρακτήρας θα αποκτήσει σάρκα και οστά και θα με δείρει!
Φένη Μπένου Ο πωλητής ψαριών τον οποίο υποδύεται ο Μιχάλης Οικονόμου γιατί θεωρώ ότι η σκηνή αυτή εμπεριέχει όλο το νόημα του τίτλου της ταινίας.
Μιχάλης Οικονόμου Ο χαρακτήρας που μου δόθηκε με έκανε πολύ χαρούμενο. Μ άρεσε όμως και θάυμασα πολύ και τον σιωπηλό και ταυτόχρονα εκρηκτικό χαρακτήρα που έφτιαξε για τον εαυτό του ο Θάνος Τσαβλής.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Έχω αδυναμία στις σπονδυλωτές ταινίες με πολυάριθμους χαρακτήρες. Θεωρώ ότι οι χαρακτήρες στο «Goldfish» είναι ενδιαφέροντες, ο καθένας με τον τρόπο του και όλοι βγάζουν ένα ιδιαίτερο χιούμορ. Προσωπικά, γελάω πολύ στις σκηνές στο pet shop και τις ξεκαρδιστικές ερμηνείες του Μιχάλη Οικονόμου και του Χρήστου Καρτέρη. Επίσης, το ντουέτο Καρτέρης-Μακαλιάς ως αδερφοί Καλέργη το βρίσκω άκρως διασκεδαστικό.
Μιχάλης Οικονόμου
Χρήστος Καρτέρης Είναι η δεύτερη μεγάλου μήκους που παίζω και ο ρόλος είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Μου αρέσει να παίζω ρόλους ανόμοιους μεταξύ τους υποκριτικά και όποιος βλέπει την ταινία να βλέπει κάτι διαφορετικό από αυτό που έχει δει. Νομίζω ότι με βοηθάει.
Δημήτρης Μακαλιάς Είναι η πρώτη μου κινηματογραφική συμμετοχή σε τέτοιο μέγεθος και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Όσο για την καλλιτεχνική πορεία δεν ξέρω ακόμα. Μόλις ξεκίνησε πολύ δυναμικά την παρουσία της στις αίθουσες και περιμένουμε τις αντιδράσεις του κοινού.
Φένη Μπένου Είναι σχετικά νωρίς να μιλήσω γι΄αυτό, μιας και τώρα προβάλλεται στην Αθήνα, ωστόσο έχουν ήδη προκύψει κάποια θετικά δείγματα
Μιχάλης Οικονόμου Ακόμα δεν ξέρω, τι να πω. Ο χρόνος δεν τα δείχνει αυτά; Τα πάντα εξάλλου συμβάλλουν στην καλλιτεχνική πορεία ενός έξυπνου ηθοποιού για μένα: Από το να παίξει στην Επίδαυρο, μέχρι να κάνει μπέιμπι σίτινγκ ένα απόγευμα στα παιδιά του γείτονα. Μήπως ξέρει ο καθένας τι ακριβώς τον έχει φτάσει εκεί που βρίσκεται; Σίγουρα όμως η όμορφη εμπειρία μου από τη δουλειά και τις πρόβες που κάναμε με τον Θάνο σ αυτή την ταινία, με προχώρησε στο πως μπορείς να διαχειριστείς το “εν δυνάμει” και τον “εν ενεργεία” σε λόγο και υποκριτική, και τον ευχαριστώ γι αυτό.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Πέρα από το κομμάτι του ρόλου, δουλέψαμε και πειραματιστήκαμε με τον Θάνο πάνω στο concept των poster. Θέλαμε η ταινία να έχει τρια είδη poster, διαφορετικά μεταξύ τους όσον αφορά την αισθητική τους, αλλά ταυτόχρονα να εκφράζουν την ταινία. Έτσι, είχα τη χαρά να φτιάξω μια σειρά διαφορετικών αφισών. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω πάνω σε κάτι καινούριο από αισθητικής/εικαστικής άποψης και ευελπιστώ ότι γενικώς το αποτέλεσμα θα αρέσει.
Λουκία Τζωρτζοπούλου
Φένη Μπένου Η γενική αίσθησή μου είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις είχε θετική ανταπόκριση από τον κόσμο. Δύσκολα όμως μπορώ να συγκρίνω τις προβολές στην Αθήνα με τις προβολές στη Θεσσαλονίκη. Στη δεύτερη περίπτωση μιλάμε για ένα φεστιβάλ που όλοι γνωρίζουμε πόσο διαφορετική είναι η ατμόσφαιρα από οπουδήποτε αλλου.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Στα κινηματογραφικά φεστιβάλ η ατμόσφαιρα είναι εκ των πραγμάτων γιορτινή. Η ίδια ενθουσιώδης ατμόσφαιρα υπάρχει και στις αθηναϊκές προβολές του «Goldfish».Στο τέλος κάθε προβολής το κοινό χειροκρότησε, κάτι που δεν συνηθίζεται σε εξωφεστιβαλικές προβολές.
Χρήστος Καρτέρης Εννοείται ότι υπάρχει και θα υπάρχει….
Φένη Μπένου Παίρνοντας σαν δεδομένο ότι ο όρος αυτός υφίσταται, η απάντηση ειναι ναι. Αυτό φαίνεται αν παρατηρήσει κανείς τον αριθμό ανάλογων ταινιών που προβάλλονται σε εγχώρια φεστιβάλ, είτε πρόκειται για μικρού μήκους είτε για μεγάλου μήκους ταινίες. Ωστόσο θεωρώ ότι χρειάζεται μεγαλύτερη στήριξη από όλους για να συνεχίσει να υπάρχει.
Μιχάλης Οικονόμου Δεν ξέρω τι είναι underground κινηματογράφος σε μια χώρα που όλα έχουν βουλιάξει. Σε ποιό υπόγειο δηλαδή βρίσκεται; Το θέμα είναι να έχεις, όπως ο Θάνος στο Goldfish, συγκεκριμένο σύμπαν στο κεφάλι σου, να το υποστηρίξεις με συνέπεια και μεράκι, και -με μια δόση DIY και τη βοήθεια μερικών φίλων- τότε θα έχεις είδος. Και τότε θα έχεις και φαν του είδους σου.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Πιστεύω πως υπάρχει-με την έννοια του (εντελώς) ανεξάρτητου σινεμά- και ότι είναι υγιές που υπάρχει. Θα ήθελα να τον δω να αναπτύσσεται ακόμη περισσότερο στο μέλλον.
Χρήστος Καρτέρης Πιστεύω
και βοηθά και εμποδίζει. Σε βοηθά να ξεχνάς πράγματα και να θυμάσαι
πράγματα που σε κάνουν καλύτερο. Σε εμποδίζει να στο να μην έχεις
συναίσθηση το τι σου γίνεται..
Δημήτρης Μακαλιάς Θεωρώ ότι πρέπει κανείς να λειτουργεί επιλεκτικά. Το χρυσόψαρο έχει ελάχιστη μνήμη και στην ουσία κάνει restart χωρίς καθόλου δεδομένα. Αυτό είναι βοηθητικό για να μηδενίζουμε το κοντέρ και να ξεκινάμε από την αρχή σε πολλά θέματα αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να μην ξεχνάμε . Η γνώση του παρελθόντος και των λαθών μας θα μας πάει αρκετά βήματα παραπέρα πολύ πιο γρήγορα.
Φένη Μπένου Μοιάζει να βοηθά αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς αναποτελεσματικό. Η όποια βοήθεια μπορεί να προσφέρει είναι εντελώς “προσωρινή”. Σίγουρα δεν σε βοηθά να αντιμετωπίσεις κάτι εξ΄ολοκλήρου και από τον πυρήνα του, ωστόσο ίσως για κάποιους είναι βοηθητικό να περάσουν μία τέτοια περίοδο ως μεταβατική.
Μιχάλης Οικονόμου Ο ήρωας είναι χρυσόψαρο. Προσπαθεί να ξεχάσει αυτά που συμβαίνουν στην αρχή. Όλοι οι ήρωες είναι αποτυχημένοι, πριν ακόμα ξεκινήσει η ταινία. Και στη διάρκεια της ταινίας τους δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία να τα καταφέρουν. Τι κάνουν γι αυτό; Εμείς πόσο επιτυχημένοι ή όχι , ο καθένας στον μικρόκοσμο του, είμαστε; Τι ευκαιρίες έχουμε; Είναι πχ οι προκείμενες εκλογές μια τέτοια ευκαιρία, ή ούτε κατά διάνοια; Συμμετέχω, ή έχω κουραστεί, φοβάμαι, αδιαφορώ και κρύβομαι στη γυάλα μου; Δεν ξέρω. Πραγματικά. Η ταινία συνεχίζεται, νομίζω αν την παρακολουθήσει ο καθένας θα καταλάβει κάποια πράγματα μέσα του. Μια μπουνιά στο στομάχι πάντως θα τη φάει!
Λουκία Τζωρτζοπούλου Θεωρώ πως δεν βοηθά.Τα χρυσόψαρα λένε ότι ξεχνάνε γρήγορα και το να ξεχνάς είναι έως καταστροφικό στους καιρούς που ζούμε, γιατί στο τέλος πάντα θα έρθεις αντιμέτωπος με το παρελθόν που εσκεμμένα αγνόησες.
Γεννήθηκε το 1981. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (2006) και του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2004). Πτυχιούχος πιάνου και αρμονίας. Έχει παίξει σε πολυάριθμες θεατρικές όπως: Κατσαρίδα των Βασίλη Μαυρογεωργίου – Κώστα Γάκη (Θέατρο Αθηνών – σκην.. Κώστας Γάκης), Ηρακλής Μαινόμενος του Ευρυπίδη (Εθνικό Θέατρο – σκην. Μιχαήλ Μαρμαρινός), Ο Έμπορος της Βενετίας του Σαίξπηρ (ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης - σκην. Βασίλης Μαυρογεωργίου/Κώστας Γάκης), ΒάτραΧοι του Αριστοφάνη (Εθνικό Θέατρο - σκην. Δημήτρης Λιγνάδης),Σχεδίασμα Β’ (Χοροθέατρο ΟΚΤΑΝΑ - σκην. Κωνσταντίνος Ρήγος), καθώς και σε μουσικοθεατρικές παραστάσεις με τους Άγαμους Θύτες (σκην. Ιεροκλής Μιχαηλίδης). Συμμετείχε σe τηλεοπτικές σειρές όπως οι Just the 2 of us (MEGA), Κάψε το σενάριο (MEGA), Η γενιά των 592 ευρώ (MEGA), Ο θησαυρός της Αγγελίνας (ΝΕΤ), κ.α. Τέλος στις ταινίες μεγάλου μήκους Goldfish (σκην. Θάνος Τσαβλής), J.A.C.E. (σκην. Μενέλαος Καραμαγγιώλης), Οι Αδιάφοροι (σκην. Γιώργος Ανδρέου), Το πέταγμα του Κύκνου (σκην. Νίκος Τζίμας) και σε άλλες ταινίες μικρού μήκους.
Φένη Μπένου
Η Φένη Μπένου ζει και εργάζεται στο κέντρο της Αθήνας. Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής 'δήλος΄ της Δήμητρας Χατούπη, του Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς επίσης και του Εργαστηρίου Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας. Δεν χορταίνει να γνωρίζει νέους ανθρώπους, τόπους, τρόπους και εμπειρίες!
Μιχάλης Οικονόμου
Γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα, και αφού σπούδασε Πληροφορική, Διοίκηση Επιχειρήσεων και 3D Animation, φοίτησε στη δραματική σχολή του Εθνικού θεάτρου που τελείωσε το 2007. Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως Βασίλης Μαυρογεωργίου, Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, Γιάννης Μπέζος, Σύλλας Τζουμέρκας, Δημήτρης Καραντζάς, Νίκος Μαστοράκης, Παντελής Δεντάκης, κλπ., σε παραστάσεις όπως Αγία Ιωάννα των Σφαγείων, Ορφανά, Κατσαρίδα, Σφαγείο (βραβείο Δημήτρης Χορν 2010), Τρωάδες, Κατά Φαντασίαν Ασθενής, Ντιμπέιτ, Ο Μικρός Έγιολφ, Νεφέλες, Βυσσινόκηπος, κλπ. Στον κινηματογράφο πρωταγωνίστησε στη μεγάλου μήκους ταινία Ο Ξεναγός του Ζαχαρία Μαυροειδή, καθώς και σε διάφορες άλλες ταινίες μικρού μήκους. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε στα Άγρια Παιδιά του Χρήστου Νικολέρη, στον 3ο Νόμο του Πάνου Κοκκινόπουλου, κλπ. Φέτος πρωταγωνίστησε στο Εθνικό στο Έτσι είναι (αν έτσι νομίζετε) του Πιραντέλλο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, καθως κ στο Cleansed της Σαρα Κέην σε σκηνοθεσία Εφης Γουση στο θέατρο Σημείο. Κάνει ηδη προβες για δυο παραστάσεις για το φετινό Φεστιβάλ Αθηνών.
Λουκία Τζωρτζοπούλου
Η Λουκία Τζωρτζοπούλου σπούδασε Αγγλική Φιλολογία και Ειδική Αγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών. Είναι μέλος του Κινηματογραφικού Τομέα του Πολιτιστικού Ομίλου Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Δημιουργεί κόμικς (ως αυτοεκδόσεις), animated ταινίες μικρού μήκους και ενίοτε συμμετέχει σε ταινίες φίλων.Έχει συμμετάσχει στο "F.L.S." του Θάνου Τσαβλή και έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους, "Dens Sapientiae" (2013), "Die Projektion" (2011).
Δείτε το "Goldfish" αποκλειστικά στον κινηματογράφο ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ, στις 20:30 - 22:15, με χαμηλό εισιτήριο σε όλες τις προβολές - € 5,00 ή € 8,00 τα 2 άτομα.
Αφιέρωμα-Αποκλειστικές Συνεντέυξεις
Aπό την Εύη Αβδελίδου
Παρακολουθούμε τη γέννηση ενός δημιουργού με αναγνωρίσιμο ύφος, στο πρόσωπο του Θάνου Τσαβλή, που έχει αναλάβει το μεγαλύτερο δημιουργικό κομμάτι του φιλμ, σε μία ταινία τόσο fun όσο και καλαίσθητη και με ευφυείς και πρωτότυπες στιγμές. Παράλληλα, η παρουσία του Goldfish αποπνέει αισιοδοξία για την πορεία του σινεμά όπως γίνεται στην Ελλάδα, καθώς δεν είναι μικρή επιτυχία ένα ελληνικό φιλμ με DIY χαρακτήρα να βρίσκει διανομή με τρόπο που χτίστηκε από την αγάπη του κοινού.
Είχαμε τη χαρά να μιλήσουμε σε αποκλειστικότητα με τους Βασίλη Καλαμάκη, Χρήστο Καρτέρη, Δημήτρη Μακαλιά, Φένη Μπένου, Μιχάλη Οικονόμου και Λουκία Τζωρτζοπούλου, που ενσαρκώνουν τους ιδιαίτερους χαρακτήρες του φιλμ. Πολυτάλαντοι, με φρέσκια και αιχμηρή αντιμετώπιση της πραγματικότητας, μας μιλούν τόσο για τις περσόνες που υποδύονται, οι οποίες κατοικούν στη μνήμη του θεατή πολύ μέτά την έξοδό του από την αίθουσα, όσο και για τις προεκτάσεις που έχει για εκείνους η ταινία στην ελληνική πραγματικότητα.
Bασίλης Καλαμάκης
Για την αφορμή να συμμετάσχουν στο Goldfish
Bασίλης Καλαμάκης Ο
βασικός λόγος εμπλοκής μου και συνεργασίας μου με τον Θάνο είναι η
κοινή μας αγάπη τόσο για τον κινηματογράφο όσο και για τις πολεμικές
τέχνες. Δεν χρειάστηκε τίποτε παραπάνω ως αφορμή από το γεγονός ότι
βρεθήκαμε στην ίδια αίθουσα, την ίδια χρονιά στη σχολή σκηνοθεσίας το
2009. Από εκεί και πέρα ήταν θέμα χρόνου πιστεύω.Χρήστος Καρτέρης Η αγάπη μου για τον κινηματογράφο και ότι είναι η ταινία του Θάνου. Ξέροντας πως θα στηθεί, πως θα γίνει, με είχε ενθουσιάσει η όλη ιδέα.
Δημήτρης Μακαλιάς Ο συνδετικός κρίκος ήταν ο κινηματογραφικός μου αδερφός, ο Χρήστος Καρτέρης. Μετά από αυτήν την υπέροχη εμπειρία όλοι πια οι συνεργάτες είναι τόσο καλοί φίλοι που νιώθω ότι τους ξέρω όλους χρόνια.
Φένη Μπένου Μου φάνηκε εξαιρετικά έξυπνος ο τρόπος απόδοσης μιας πιθανής εξέλιξης της κατάστασης στη χώρα μας. Διάβασα ένα έξυπνο σενάριο που παρότι παρουσιάζει δυσάρεστα γεγονότα δεν αφήνει το χιούμορ απ΄έξω – και είμαι ένθερμος υποστηρικτής του ότι το χιούμορ και το γέλιο είναι εξαιρετικά απαραίτητα, ειδικά όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία δύσκολη κατάσταση.
Μιχάλης Οικονόμου Δέχτηκα απλά ένα τηλέφωνο από τον σκηνοθέτη , τον Θάνο που με ήθελε σε αυτό το ρόλο στην ταινία του, μου φάνηκε ενδιαφέρον - δεν γνωριζόμασταν ως τότε - και απλά δέχτηκα.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Είχαμε ξαναδουλέψει με τον Θάνο στο F.L.S., οπότε, όταν μου είπε «ετοιμάζω καινούρια ταινία και έχω ρόλο για σένα» είπα ok, μέσα.
Χρήστος Καρτέρης
Για το χαρακτήρα που υποδύονται
Bασίλης Καλαμάκης Ο
χαρακτήρας που υποδύομαι στην ταινία είναι αυτός του ‘Μουγγού’.
Πρόκειται για έναν κυνηγό επικυρηγμένων σε μια φανταστική μελλοντική
κοινωνία στην Ελλάδα όπου περιθωριακοί τύποι σαν αυτόν μπορούν να
ευδοκιμούν. Πρόκειται για έναν ανταγωνιστή του ήρωα της ταινίας.
Πρόκειται για τον ‘κακό’ που στέκεται ως εμπόδιο στη ζωή του ‘σαγόνια’.
Στα πλαίσια του βίαιου κομματιού της ιστορίας, ο Μουγγός ουσιαστικά
απολαμβάνει την δουλειά που κάνει και αυτό λειτουργεί θετικά στο να
γίνει πιο αντιπαθής στο κοινό.Χρήστος Καρτέρης Υποδύομαι το μεγαλύτερο από τα δυο αδέρφια τα οποία προσπαθούν να ξαναστήσουν την επιχείρηση που τους άφησε ο πατέρας τους. Εκείνος υιοθετεί μια συμπεριφορά τραμπούκου γιατί πιστεύει ότι έτσι θα πάρει τα λεφτά του πίσω. Αντίθετα ο μικρότερος αδερφός δεν πιστεύει σε τέτοιες τακτικές, είναι πολύ πιο ήπιος χαρακτήρας. Προσπαθεί με άγριο τρόπο να επιβληθεί στους άλλους και με τραμπουκισμούς να πουλάει προστασία σε μαγαζιά παρασέρνοντας μαζί του τον αδελφό του. Θέλει να κάνει μια παράνομη ζωή γεμάτη λεφτά όπως ο πατέρας του.
Δημήτρης Μακαλιάς Τα δύο αδέρφια βρίσκονται αντιμέτωπα με το θάνατο του πατέρα τους και τις συνέπειες που έχει αυτό το γεγονός. Ο Δημήτρης, τελείως έξω από τις νυχτερινές εμπλοκές του πατέρα του, ονειρεύεται να ασχοληθεί με τη φωτογραφία κινηματογράφου και να κάνει ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Λειτουργεί σαν να μην είναι μέλος αυτής της «χωμένης» στα δύσκολα οικογένειας. Ωστόσο, στα δύσκολα είναι δίπλα στον αδερφό του και προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να βοηθηθούν με τον τρόπο που επιλέγει εκείνος.
Φένη Μπένου Πρόκειται για έναν χαρακτήρα που συναντάμε καθημερινά. Είναι ο άνθρωπος που δεν ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των πράξεών του στους γύρω του. Είναι αρνητικό παράδειγμα ανθρώπου όμως όσο και να μη μας αρέσει έχουμε όλοι γίνει “Αριάδνη” κάποιες φορές στη ζωή μας ακόμα κι αν αυτό δεν ήταν συνειδητή επιλογή.
Μιχάλης Οικονόμου Είναι ένας πωλητής σε κατάστημα με ζώα του υδάτινου κόσμου που απλά έχει πάρει πολύ στα σοβαρά τη δουλειά του.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Είμαι η «καθοδηγήτρια», ένα πρόσωπο από το παρελθόν του ήρωα. Είναι αρκετά «εικαστικός» ο ρόλος.Είναι ένας ψυχρός χαρακτήρας, ο οποίος στο περισσότερο μέρος της ταινίας λειτουργεί ως οδηγός για τον ήρωα και τις αποφάσεις του.
Για τη μεγαλύτερη πρόκληση κατά το χτίσιμο της ερμηνείας
Bασίλης Καλαμάκης:
Την συγκεκριμένη ‘σχέση΄ανάμεσα στον ήρωα και τον μουγγό την έχουμε
χτίσει με τον Θάνο από την σχολή περίπου 4 χρόνια πριν. Είχαμε κάνει
γύρισμα με τους δύο να σκοτώνονται στο ξύλο στον ίδιο χώρο και με το
ίδιο ζήλο! Η μόνη πρόκληση που είχαμε και οι δύο να αντιμετωπίσουμε ήταν
η αντοχή μας στον πόνο! Τα χτυπήματα που βλέπετε στη σκηνή μας είναι
αληθινά στο μεγαλύτερό τους μέροςΧρήστος Καρτέρης: Η πρόκληση ήταν να προσπαθήσω να κάνω τον αντιπαθητικό ήρωα που υποδύομαι σε συμπαθητικό. Να το φέρω από το Α στο Β.
Δημήτρης Μακαλιάς Αν κάτι με δυσκόλεψε ήταν η εσωτερική σύγκρουση του χαρακτήρα να θέλει να ακολουθήσει τον αδερφό του σε αυτό που τον οδηγούσε ενώ ταυτόχρονα επιθυμούσε να κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις, καταπιεσμένα θέλω, θυμός χρόνων και μια απώλεια που επιφανειακά ήταν αφανής αλλά εν τέλει πονούσε όσο τίποτα άλλο.
Μιχάλης Οικονόμου Να πετύχω μέσα σε δύο σκηνές και δέκα ατάκες που είχα, να κάνω κάτι ολοκληρωμένο χτίζοντας έναν μοναδικό χαρακτήρα και παράλληλα να μετακινηθώ ως ηθοποιός σε κάτι που δεν είχα ξανακάνει ως τώρα. Ήθελα πχ να καταφέρω να κάνω εξωτερικά έναν geek πωλητή που μιλάει για ψάρια, αλλά με έναν πολύ επικίνδυνο τρόπο.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Η συμμετρικότητα των πλάνων. Για παράδειγμα, έγιναν αρκετά takes για ένα πλάνο μέχρι να πετύχουμε την ακριβή, απόλυτα ισορροπημένη θέση που έπρεπε να έχει το χέρι μου. Στο κινησιολογικό κομμάτι απαιτούνταν απόλυτη ακρίβεια για να πετύχει τη συμμετρικότητα και μάλιστα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, αφού στο κάθε πλάνο, ο ήλιος έπρεπε να βρίσκεται σε συγκεριμένη θέση. Γενικά ο ρόλος απαιτούσε μηδενική έκφραση συναισθημάτων στο μεγαλύτερο μέρος του, αλλά έντονα συναισθήματα σε μεμονωμένες στιγμές της ταινίας, οπότε εκεί επικεντρώθηκαν και οι πρόβες μας για να μπορέσουμε να έχουμε γρήγορα το επιθυμητό αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Φένη Μπένου
Για τον αγαπημένο τους χαρακτήρα στο Goldfish
Bασίλης Καλαμάκης:
Θα έλεγα αυτός του Χρήστου Καρτέρη με διαφορά. Ο Χρήστος ξέρει πόσο
εκτιμώ το υποκριτικό του ταλέντο. Έχει την δυνατότητα σαν ηθοποιός να
ανεβάσει πολλά επίπεδα κάτι που θα του ζητήσει ένας σκηνοθέτης και αυτό
είναι μάννα εξ ουρανού για τον δημιουργό. Θεωρώ πως ήταν από τους πιο
ενδιαφέροντες χαρακτήρες της ταινίας και αυτό πιστεύω πως είναι μια
επιτυχία που προέκυψε από την καλή συνεργασία και επικοινωνία του Θάνου
με τον Χρήστο.Χρήστος Καρτέρης: Όλοι είναι αγαπημένοι μου χαρακτήρες στην ταινία γιατί συνθέτουν ένα όμορφο παζλ όπου ο καθένας είναι ξεχωριστός.
Δημήτρης Μακαλιάς Αν δεν πώ ο Δημήτρης, ο ίδιος ο χαρακτήρας θα αποκτήσει σάρκα και οστά και θα με δείρει!
Φένη Μπένου Ο πωλητής ψαριών τον οποίο υποδύεται ο Μιχάλης Οικονόμου γιατί θεωρώ ότι η σκηνή αυτή εμπεριέχει όλο το νόημα του τίτλου της ταινίας.
Μιχάλης Οικονόμου Ο χαρακτήρας που μου δόθηκε με έκανε πολύ χαρούμενο. Μ άρεσε όμως και θάυμασα πολύ και τον σιωπηλό και ταυτόχρονα εκρηκτικό χαρακτήρα που έφτιαξε για τον εαυτό του ο Θάνος Τσαβλής.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Έχω αδυναμία στις σπονδυλωτές ταινίες με πολυάριθμους χαρακτήρες. Θεωρώ ότι οι χαρακτήρες στο «Goldfish» είναι ενδιαφέροντες, ο καθένας με τον τρόπο του και όλοι βγάζουν ένα ιδιαίτερο χιούμορ. Προσωπικά, γελάω πολύ στις σκηνές στο pet shop και τις ξεκαρδιστικές ερμηνείες του Μιχάλη Οικονόμου και του Χρήστου Καρτέρη. Επίσης, το ντουέτο Καρτέρης-Μακαλιάς ως αδερφοί Καλέργη το βρίσκω άκρως διασκεδαστικό.
Για την επίδραση του φιλμ στην καλλιτεχνική τους πορεία
Bασίλης Καλαμάκης
Βασικά είμαι σκηνοθέτης και δεν αποσκοπώ σε καριέρα βασισμένη στην
υποκριτική. Είναι κάτι που με ευχαριστεί όμως να κάνω και ιδιαίτερα όταν
το κάνω για φίλους και με φίλους.Χρήστος Καρτέρης Είναι η δεύτερη μεγάλου μήκους που παίζω και ο ρόλος είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Μου αρέσει να παίζω ρόλους ανόμοιους μεταξύ τους υποκριτικά και όποιος βλέπει την ταινία να βλέπει κάτι διαφορετικό από αυτό που έχει δει. Νομίζω ότι με βοηθάει.
Δημήτρης Μακαλιάς Είναι η πρώτη μου κινηματογραφική συμμετοχή σε τέτοιο μέγεθος και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Όσο για την καλλιτεχνική πορεία δεν ξέρω ακόμα. Μόλις ξεκίνησε πολύ δυναμικά την παρουσία της στις αίθουσες και περιμένουμε τις αντιδράσεις του κοινού.
Φένη Μπένου Είναι σχετικά νωρίς να μιλήσω γι΄αυτό, μιας και τώρα προβάλλεται στην Αθήνα, ωστόσο έχουν ήδη προκύψει κάποια θετικά δείγματα
Μιχάλης Οικονόμου Ακόμα δεν ξέρω, τι να πω. Ο χρόνος δεν τα δείχνει αυτά; Τα πάντα εξάλλου συμβάλλουν στην καλλιτεχνική πορεία ενός έξυπνου ηθοποιού για μένα: Από το να παίξει στην Επίδαυρο, μέχρι να κάνει μπέιμπι σίτινγκ ένα απόγευμα στα παιδιά του γείτονα. Μήπως ξέρει ο καθένας τι ακριβώς τον έχει φτάσει εκεί που βρίσκεται; Σίγουρα όμως η όμορφη εμπειρία μου από τη δουλειά και τις πρόβες που κάναμε με τον Θάνο σ αυτή την ταινία, με προχώρησε στο πως μπορείς να διαχειριστείς το “εν δυνάμει” και τον “εν ενεργεία” σε λόγο και υποκριτική, και τον ευχαριστώ γι αυτό.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Πέρα από το κομμάτι του ρόλου, δουλέψαμε και πειραματιστήκαμε με τον Θάνο πάνω στο concept των poster. Θέλαμε η ταινία να έχει τρια είδη poster, διαφορετικά μεταξύ τους όσον αφορά την αισθητική τους, αλλά ταυτόχρονα να εκφράζουν την ταινία. Έτσι, είχα τη χαρά να φτιάξω μια σειρά διαφορετικών αφισών. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω πάνω σε κάτι καινούριο από αισθητικής/εικαστικής άποψης και ευελπιστώ ότι γενικώς το αποτέλεσμα θα αρέσει.
Για την υποδοχή του φιλμ στην Αθήνα μέχρι τώρα και πώς αυτή μοιάζει ή διαφέρει με εκείνη στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Bασίλης Καλαμάκης Εντάξει
θα ήταν ίσως άδικο να τα συγκρίνουμε τα δύο. Στη Θεσσαλονίκη ήταν μια
γιορτή του κινηματογράφου. Το φεστιβάλ από μόνο του ήταν τεράστιος πόλος
έλξης όλων των κατοίκων της πόλης και όχι μόνο. Η βασική διαφορά
έγκειται στον αριθμό προσέλευσης του κοινού. Στη Θεσσαλονίκη όλες οι
αίθουσες σχεδόν ήταν sold out και το ίδιο συνέβη και στις 2 προβολές της
ταινίας στα πλαίσια του φεστιβάλ. Τώρα οι αντιδράσεις του κόσμου και η
αποδοχή θεωρώ πως είναι η ίδια πάνω κάτω. Είναι μια ταινία είδους και
καλώς ή κακώς απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Αν είστε έτοιμοι να
δείτε ένα κοινωνικό δράμα ή μια αισθηματική ταινία τότε μάλλον χάσατε.
Οι fan των ταινιών πολεμικών τεχνών θα βγουν εγγυημένα ‘χορτασμένοι’ από
ξύλο.
Χρήστος Καρτέρης Η
ανταπόκριση είναι διαφορετική. Διότι στην Θεσσαλονίκη ήταν μέσα στα
πλαίσια του Φεστιβάλ και εδώ στην Αθήνα η ταινία είναι μόνη της. Έρχεται
κόσμος και την βλέπει και την στηρίζει την ταινία. Γουστάρει που βλέπει
ένα διαφορετικό είδος σινεμά.Φένη Μπένου Η γενική αίσθησή μου είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις είχε θετική ανταπόκριση από τον κόσμο. Δύσκολα όμως μπορώ να συγκρίνω τις προβολές στην Αθήνα με τις προβολές στη Θεσσαλονίκη. Στη δεύτερη περίπτωση μιλάμε για ένα φεστιβάλ που όλοι γνωρίζουμε πόσο διαφορετική είναι η ατμόσφαιρα από οπουδήποτε αλλου.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Στα κινηματογραφικά φεστιβάλ η ατμόσφαιρα είναι εκ των πραγμάτων γιορτινή. Η ίδια ενθουσιώδης ατμόσφαιρα υπάρχει και στις αθηναϊκές προβολές του «Goldfish».Στο τέλος κάθε προβολής το κοινό χειροκρότησε, κάτι που δεν συνηθίζεται σε εξωφεστιβαλικές προβολές.
Για το αν υπάρχει underground κινηματογράφος αυτή τη στιγμή στον ελληνικό χώρο;
Bασίλης Καλαμάκης
Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει mainstream κινηματογράφος στον ελληνικό χώρο
δηλαδή? Αν εξαιρέσουμε μια παραγωγή κάθε δύο χρόνια ή και περισσότερο
που θεωρείται ως ‘σούπερ’ επιτυχία και blockbuster της Ελλάδας (με
400.000 εισητήρια κάθε 2 χρόνια…) νομίζω πως όλη η υπόλοιπη εγχώρια
παραγωγή θα μπορούσε με υπερηφάνεια να χαρακτηριστεί ως underground.Χρήστος Καρτέρης Εννοείται ότι υπάρχει και θα υπάρχει….
Φένη Μπένου Παίρνοντας σαν δεδομένο ότι ο όρος αυτός υφίσταται, η απάντηση ειναι ναι. Αυτό φαίνεται αν παρατηρήσει κανείς τον αριθμό ανάλογων ταινιών που προβάλλονται σε εγχώρια φεστιβάλ, είτε πρόκειται για μικρού μήκους είτε για μεγάλου μήκους ταινίες. Ωστόσο θεωρώ ότι χρειάζεται μεγαλύτερη στήριξη από όλους για να συνεχίσει να υπάρχει.
Μιχάλης Οικονόμου Δεν ξέρω τι είναι underground κινηματογράφος σε μια χώρα που όλα έχουν βουλιάξει. Σε ποιό υπόγειο δηλαδή βρίσκεται; Το θέμα είναι να έχεις, όπως ο Θάνος στο Goldfish, συγκεκριμένο σύμπαν στο κεφάλι σου, να το υποστηρίξεις με συνέπεια και μεράκι, και -με μια δόση DIY και τη βοήθεια μερικών φίλων- τότε θα έχεις είδος. Και τότε θα έχεις και φαν του είδους σου.
Λουκία Τζωρτζοπούλου Πιστεύω πως υπάρχει-με την έννοια του (εντελώς) ανεξάρτητου σινεμά- και ότι είναι υγιές που υπάρχει. Θα ήθελα να τον δω να αναπτύσσεται ακόμη περισσότερο στο μέλλον.
Για το αν βοηθά ή εμποδίζει το να ζεις σαν χρυσόψαρο στις τωρινές συνθήκες
Βασίλης Καλαμάκης Νομίζω
πως το γεγονός ότι ζούσαμε μέχρι τώρα σαν χρυσόψαρα μας οδήγησε σε αυτή
την κατάσταση. Είχαμε και έχουμε ακόμη βραχυχρόνια μνήμη και δεν
βλέπαμε τίποτε παραπάνω από την δική μας ‘γυάλα’. Πλέον δεν υπάρχει αυτή
η πολυτέλεια και έχει αρχίσει να καλλιεργείται μια φιλοσοφία του ‘μαζί’
η οποία θεωρώ ότι θα καρποφορίσει και ότι θα δούμε άμεσα αποτελέσματα
από αυτό. Ο κόσμος αναγκάστηκε να βγει από το καβούκι του και να μιλήσει
με τον γείτονα. Υπάρχει ένας κοινός ‘εχθρός’ για όλους μας και αυτό
είναι που μας ενώνει και μας κάνει να δρούμε πιο συλλογικά. Εύχομαι και
ελπίζω για τα καλύτερα που ακολουθούν σε όλα τα επίπεδα
Δημήτρης Μακαλιάς Θεωρώ ότι πρέπει κανείς να λειτουργεί επιλεκτικά. Το χρυσόψαρο έχει ελάχιστη μνήμη και στην ουσία κάνει restart χωρίς καθόλου δεδομένα. Αυτό είναι βοηθητικό για να μηδενίζουμε το κοντέρ και να ξεκινάμε από την αρχή σε πολλά θέματα αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να μην ξεχνάμε . Η γνώση του παρελθόντος και των λαθών μας θα μας πάει αρκετά βήματα παραπέρα πολύ πιο γρήγορα.
Φένη Μπένου Μοιάζει να βοηθά αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς αναποτελεσματικό. Η όποια βοήθεια μπορεί να προσφέρει είναι εντελώς “προσωρινή”. Σίγουρα δεν σε βοηθά να αντιμετωπίσεις κάτι εξ΄ολοκλήρου και από τον πυρήνα του, ωστόσο ίσως για κάποιους είναι βοηθητικό να περάσουν μία τέτοια περίοδο ως μεταβατική.
Μιχάλης Οικονόμου Ο ήρωας είναι χρυσόψαρο. Προσπαθεί να ξεχάσει αυτά που συμβαίνουν στην αρχή. Όλοι οι ήρωες είναι αποτυχημένοι, πριν ακόμα ξεκινήσει η ταινία. Και στη διάρκεια της ταινίας τους δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία να τα καταφέρουν. Τι κάνουν γι αυτό; Εμείς πόσο επιτυχημένοι ή όχι , ο καθένας στον μικρόκοσμο του, είμαστε; Τι ευκαιρίες έχουμε; Είναι πχ οι προκείμενες εκλογές μια τέτοια ευκαιρία, ή ούτε κατά διάνοια; Συμμετέχω, ή έχω κουραστεί, φοβάμαι, αδιαφορώ και κρύβομαι στη γυάλα μου; Δεν ξέρω. Πραγματικά. Η ταινία συνεχίζεται, νομίζω αν την παρακολουθήσει ο καθένας θα καταλάβει κάποια πράγματα μέσα του. Μια μπουνιά στο στομάχι πάντως θα τη φάει!
Λουκία Τζωρτζοπούλου Θεωρώ πως δεν βοηθά.Τα χρυσόψαρα λένε ότι ξεχνάνε γρήγορα και το να ξεχνάς είναι έως καταστροφικό στους καιρούς που ζούμε, γιατί στο τέλος πάντα θα έρθεις αντιμέτωπος με το παρελθόν που εσκεμμένα αγνόησες.
Actor Info
Bασίλης Καλαμάκης
Γεννήθηκε στον Πειραια το 1976. Σπούδασε
οικονομικά στην ΑΣΟΕΕ πριν τις σπουδές του στον κινηματογράφο. Απόφοιτος
ΒΑ στο τμήμα Film & TV Directing με διάκριση από το Queen Margaret
University of Edinburg (2011), Οι ταινίες μικρού μήκους του έχουν
συμμετάσχει στο διαγωνιστικό τμήμα διαφόρων φεστιβάλ στον κόσμο.
Χρήστος Καρτέρης
Γεννήθηκε το 1989, είναι ηθοποιός και
αυτοδίδακτος κινηματογραφιστής. Απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής σχολής
«Μαίρης Βογιατζή – Τράγκα». Έχει παίξει στο θέατρο “Δρόμος Μακρύς”
(2010), σε μεγάλου μήκους ταινίες, “Ψυχή Βαθιά” (2009) - Βραβείο
καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου άνδρα ηθοποιού από το 16ο Φεστιβάλ
Κινηματογράφου Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας, “Goldfish” (2013) και μικρού
μήκους ταινίες. Έχει σκηνοθετήσει δύο μικρού μήκους ταινίες “Το Ρόδι”
(2011) και “De Nuevo” (2013),
Δημήτρης ΜακαλίαςΓεννήθηκε το 1981. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (2006) και του τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2004). Πτυχιούχος πιάνου και αρμονίας. Έχει παίξει σε πολυάριθμες θεατρικές όπως: Κατσαρίδα των Βασίλη Μαυρογεωργίου – Κώστα Γάκη (Θέατρο Αθηνών – σκην.. Κώστας Γάκης), Ηρακλής Μαινόμενος του Ευρυπίδη (Εθνικό Θέατρο – σκην. Μιχαήλ Μαρμαρινός), Ο Έμπορος της Βενετίας του Σαίξπηρ (ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης - σκην. Βασίλης Μαυρογεωργίου/Κώστας Γάκης), ΒάτραΧοι του Αριστοφάνη (Εθνικό Θέατρο - σκην. Δημήτρης Λιγνάδης),Σχεδίασμα Β’ (Χοροθέατρο ΟΚΤΑΝΑ - σκην. Κωνσταντίνος Ρήγος), καθώς και σε μουσικοθεατρικές παραστάσεις με τους Άγαμους Θύτες (σκην. Ιεροκλής Μιχαηλίδης). Συμμετείχε σe τηλεοπτικές σειρές όπως οι Just the 2 of us (MEGA), Κάψε το σενάριο (MEGA), Η γενιά των 592 ευρώ (MEGA), Ο θησαυρός της Αγγελίνας (ΝΕΤ), κ.α. Τέλος στις ταινίες μεγάλου μήκους Goldfish (σκην. Θάνος Τσαβλής), J.A.C.E. (σκην. Μενέλαος Καραμαγγιώλης), Οι Αδιάφοροι (σκην. Γιώργος Ανδρέου), Το πέταγμα του Κύκνου (σκην. Νίκος Τζίμας) και σε άλλες ταινίες μικρού μήκους.
Φένη Μπένου
Η Φένη Μπένου ζει και εργάζεται στο κέντρο της Αθήνας. Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής 'δήλος΄ της Δήμητρας Χατούπη, του Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς επίσης και του Εργαστηρίου Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας. Δεν χορταίνει να γνωρίζει νέους ανθρώπους, τόπους, τρόπους και εμπειρίες!
Μιχάλης Οικονόμου
Γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα, και αφού σπούδασε Πληροφορική, Διοίκηση Επιχειρήσεων και 3D Animation, φοίτησε στη δραματική σχολή του Εθνικού θεάτρου που τελείωσε το 2007. Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως Βασίλης Μαυρογεωργίου, Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, Γιάννης Μπέζος, Σύλλας Τζουμέρκας, Δημήτρης Καραντζάς, Νίκος Μαστοράκης, Παντελής Δεντάκης, κλπ., σε παραστάσεις όπως Αγία Ιωάννα των Σφαγείων, Ορφανά, Κατσαρίδα, Σφαγείο (βραβείο Δημήτρης Χορν 2010), Τρωάδες, Κατά Φαντασίαν Ασθενής, Ντιμπέιτ, Ο Μικρός Έγιολφ, Νεφέλες, Βυσσινόκηπος, κλπ. Στον κινηματογράφο πρωταγωνίστησε στη μεγάλου μήκους ταινία Ο Ξεναγός του Ζαχαρία Μαυροειδή, καθώς και σε διάφορες άλλες ταινίες μικρού μήκους. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε στα Άγρια Παιδιά του Χρήστου Νικολέρη, στον 3ο Νόμο του Πάνου Κοκκινόπουλου, κλπ. Φέτος πρωταγωνίστησε στο Εθνικό στο Έτσι είναι (αν έτσι νομίζετε) του Πιραντέλλο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά, καθως κ στο Cleansed της Σαρα Κέην σε σκηνοθεσία Εφης Γουση στο θέατρο Σημείο. Κάνει ηδη προβες για δυο παραστάσεις για το φετινό Φεστιβάλ Αθηνών.
Λουκία Τζωρτζοπούλου
Η Λουκία Τζωρτζοπούλου σπούδασε Αγγλική Φιλολογία και Ειδική Αγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών. Είναι μέλος του Κινηματογραφικού Τομέα του Πολιτιστικού Ομίλου Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Δημιουργεί κόμικς (ως αυτοεκδόσεις), animated ταινίες μικρού μήκους και ενίοτε συμμετέχει σε ταινίες φίλων.Έχει συμμετάσχει στο "F.L.S." του Θάνου Τσαβλή και έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους, "Dens Sapientiae" (2013), "Die Projektion" (2011).
Δείτε το "Goldfish" αποκλειστικά στον κινηματογράφο ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ, στις 20:30 - 22:15, με χαμηλό εισιτήριο σε όλες τις προβολές - € 5,00 ή € 8,00 τα 2 άτομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου